CO SIĘ USZYŁO?DIYMODA DZIECIĘCA

KropkoweLOVE.

Mama Kubusia27 comments1289 views

Po kilku miesiącach wreszcie znalazłam miejsce, w którym znajdę cieniutkie, rozciągliwe, dresowe materiały. Po prostu idealne. A myślałam już, że nic nie jest w stanie zaspokoić moich potrzeb. Na moje szczęście- myliłam się.

Tym cudownym miejscem okazała się Pracownia Krawiecka Kropek. Dostępne tam dzianiny “getrowe” są po prostu boskie i idealnie nadają się na wszelkiego rodzaju ubranka dziecięce! Są bardzo rozciągliwe, ale nie tracą przy tym swojego kształtu. Po praniu nie kurczą się, nie wykręcają, cały czas są świetne i miłe w dotyku. Jestem perfekcjonistką i wciąż szukałam czegoś lepszego, ślepo wierząc w to, że coś takiego istnieje. Że istnieje takie miejsce, w którym znajdę dzianiny idealne, spełniające moje wymagania. Dużym atutem Pracowni Kropek są bardzo przystępne ceny. Dzianiny są szerokie, więc jeśli macie dzieciaczka nie większego niż Kuba- pół metra materiału wystarczy Wam na uszycie czapki, kominka i  do wyboru spodenek lub bluzki.
Dzięki Pracowni Kropek powstał prototym letnich spodenek za kolanko. Kuba wygląda w nich świetnie o czym już niebawem będziecie mogli się przekonać.
Szarość zawsze będzie moim numerem jeden, tym bardziej, że Kubie do twarzy w tym kolorze. Bez broni przy skroni mogę powiedzieć, że to najlepszy, szary materiał, na jakim miałam okazję pracować. Bardzo elastyczny, miły i zachowujący swój rozmiar. Tym sposobem do szafy Kubusia wpadł cały komplecik.
Na dzianinę wizualnie przypominającą jeans polowałam już od dawna, niestety bezskutecznie. A może i “stety”, bo to właśnie dzięki niej natrafiłam na Pracownię Kropek. Stworzyłam komplecik bardzo podobny do tego szarego. Ten model nigdy mi się nie znudzi, Kuba wygląda w nim świetnie.
Pozostała mi jeszcze granatowa dzianina, jednak poczekam troszkę na jeszcze cieplejsze dni i uszyję z niej coś specjalnego dla Kuby.
Jeśli więc szukacie materiałów idealnych na dziecięce ubranka- Pracownia Kropek jest tym miejscem. I piszę to nie ze względu na nawiązaną współpracę, a dlatego, że to najszczersza prawda.

27 komentarzy

  1. supeeeeeeeeeeeeeeee :) juz sie zakochalam w tych materialach :) czekam z niecierpliwoscia na tutorial czapeczki i kominka i bardzo bym chciala jeszcze na t-shirt moze kiedys zrobisz ;)

  2. Kubuś wygląda ślicznie w tych ubrankach :) taka zdolna mama to skarb :) ja to nawet z przyszyciem guzika mam problem (brat mnie ostatnio prosił i lepiej nie “chwalic” się, że guzik może i przyszylam, ale źle materiał złapałam no i tak jakby zszyly się dwie strony koszuli :) ale ciii ) :D

  3. Czesc Mamusiu Kubusiowa. Wertuje blogi zeby nauczyć sie cos uszyc dla dzieci i Twoj spelnil moje oczekiwania. Fajnie pokazujesz jak co uszyc. Ja rowniez z trojmiasta . Pozdrawiam

    1. No przyznam sie ze ja do centrum Gdyni to 25min wiec jakby obok trojmiasta;))

      Mam pytanko czym konkretnie roznia sie wg ciebie spodnie typi baggy od pump?? W zarze widzialam fajne baggy ale za drogie by kupic wiec oplaca sie uszyc. Mam tylko tylemat jak moj dwulatek bedzie w nich chodzil bo one sa obniżone w kroku ale na szerokosc w kroku sa waskie w porownaniu z pumpkami. Boje sie cos skiepscic jak zaczne cos tworzyc hm.. dodatkowo mam problem z rozmiarem. Zawsze zrobie albo za waskie w lydkach albo za długie nogawki;)

Leave a Response